ברוכים הבאים לאתר הרשמי החדש של אור הושמנד


אור הושמנד, 26.9.2017

האתר של אור הושמנד הוא אתר שבו אור הושמנד הולך לפרסם כל דבר שבא לו. לאור הושמנד אין שום כוונה להעליב ואם הוא מעליב מישהו לא משנה לו מי זה הוא תמיד מצטער. כל כתיבה ופנייה בלשון זכר או בלשון נקבה היא תמיד מטעמי נוחות בלבד ותמיד תפנה גם לגברים וגם לנשים ללא הבחנה.

הגורמים המסייעים לפתיחת האתר

מאז שאני זוכר את עצמי תמיד היה לי חלום להיות מפורסם וגם לפתוח אתר משלי. ב14.12.2010 פתחתי את חשבון הGoogle שלי במסגרת שיעור מחשבים בבית הספר, אז הוא נפתח בשביל שיהיה לי Gmail. עם הזמן, החשבון שלי שימש אותי גם לשירותי אינטרנט שאינם Gmail ואפילו כאלה שהם בכלל לא של Google. בספטמבר 2012 התחלתי להעלות סרטונים לYouTube בתקווה שכך אגשים את החלום שלי להיות מפורסם, וגם עיצבתי לעצמי כמה סמלילים אם כי עוד לא היה לי סמליל אחיד. ביוני 2015 עיצבתי לעצמי סמליל חדש שצבעו כחול והוא נמצא בשימוש עד היום, עיצבתי אותו כדי שיופיע בסדרת הסרטונים שלי שבינתיים היא בתהליך בנייה. בינואר 2017 גיוונתי אותו ב6 צבעים נוספים והם אדום, ורוד, ירוק, כתום, סגול, וצהוב. ב1.8.2017 פתחתי בטעות את האתר שלי כשניסיתי להוסיף לסרגל הכלים של הדפדפן שלי כפתור לשיתוף הדף הנוכחי באמצעות Blogger ולבדוק אותו, במסגרת הוספת כפתורי שיתוף לדפדפן Google Chrome שאני זוכר מסרגל הכלים של Google, ואז ניצלתי את הטעות הזאת לפתיחת אתר חדש משלי.

הגורמים המעכבים לפתיחת האתר

עם זאת, יש גם גורמים שעיכבו אותי בזמן שניסיתי לפתוח את האתר, והם מעכבים גם את סדרת הסרטונים שלי. האתר נפתח אחרי שסיימתי כיתה י"א ולפני שהתחלתי כיתה י"ב. היה לי חלום לפתוח את האתר גם לפני אוגוסט 2017 אבל לפני כן לא היה לי מושג איך אני יכול לפתוח אתר. לא ידעתי שעם Blogger אפשר לפתוח אתרים מותאמים אישית ושזה אפילו מאוד פשוט. גם היו לי הרבה שיעורי בית שגרמו לכך שהתמקדתי בשיעורי הבית במקום להתמקד בפיתוח סדרת הסרטונים שלי שהוא תהליך שבשבילי הוא לא פחות חשוב משיעורי בית. גורם מעכב אפילו יותר מוקדם הוא שאחרי שהעליתי לYouTube כמה סרטונים בינואר 2013 התוכנה ליצירת סרטונים הפסיקה להיפתח כראוי והצלחתי לפתור את הבעיה רק במאי 2015, אבל עד אז שיניתי את התוכנית שלי, קודם היא הייתה פשוטה, הסמליל מוצג בהתחלה ובסיום של הסרטון וחוץ מזה אין הרבה פרטים גרפיים ואין מוזיקת רקע, ומאז שהצלחתי לפתור את הבעיה התוכנית השתנתה ליותר אנימציות, כותרת בהתחלה, מסך מפוצל, מוזיקת רקע, ועוד, ואני עדיין עובד על זה. ולא פחות זמן מ4 חודשים אחרי זה עליתי לתיכון שבו היו שיעורי הבית שדיברתי עליהם קודם, ועד אז לא הספקתי כלום חוץ מלעצב לעצמי סמליל.

מה שאני הולך להעלות לאתר

תאמינו לי שבאתר של אור הושמנד הולך להיות כיף, אני אעלה לאתר את הדברים הבאים:
  • סרטונים מערוץ הYouTube שלי (חלק מאוד חשוב מהאתר שלי)
  • סרטונים מערוצי YouTube חיצוניים
  • משחקים
  • שאלונים
  • סקרים
  • סיפורים
  • יהיה עוד
אתם תמיד יכולים להציע לי מה להעלות לאתר. ולא פחות חשוב, אל תתביישו להגיב כי כל המגיב מגניב.



Subscribe

תגובות

הוסף רשומת תגובה