יום הכיפורים - היום הכי משעמם בשנה


מה שהסברתי על כך שאני שונא את יום הכיפורים ב2012

כל אחד מאיתנו שמע בטח שיום הכיפורים הוא יום של סליחות שבו מכפרים על החטאים והעוונות שעשינו לאורך השנים. אבל אני, אור הושמנד, רואה ביום הזה קודם כול יום משעמם. הוא מלא בחוקים מעיקים שאוסרים לנו יותר מדי דברים עד שאנחנו משועממים לגמרי ומתחרפנים מזה וגם רעבים וצמאים ואסור לנו לאכול ולשתות וזה ממש לא לעניין! אני שונא את יום הכיפורים ממש מאז שאני מכיר אותו! אני אומר את זה להורים כבר שנים, כל יום כיפורים הם שומעים ממני את אותו הדבר אבל הם מזלזלים! ביום הכיפורים ב2016 השתקתי את הטלפון הסלולרי שלי וחיברתי לו אוזניות כדי להשתמש בו מבלי שההורים שלי ישמעו אותי משתמש בו בכלל וגם השתדלתי מאוד להסתיר אותו כדי שלא יראו ובכל זאת הם ראו אותו, ואז הם כעסו עליי מאוד והרחיקו ממני את הטלפון הסלולרי עד שקשה לי למצוא אותו, וגם כשאני מוצא אותו אני לא מצליח לקחת אותו כי הוא עדיין רחוק מהישג ידיי! מאוד קשה לי להבין את זה, אני לא מכריח את ההורים שלי כלום, הם לא חייבים להשתמש במכשירים חשמליים, מותר להם לצום, מותר להם להתפלל ואני מרשה להם, והם אוסרים לי להשתמש בטלפון הסלולרי שלי גם במצב מושתק וכועסים עליי כל פעם שאני משתמש בו? זה ממש לא מתאים, ההורים שלי צריכים להתבייש לעצמם! אני כבר לגמרי מיואש, מנסה כל החיים להתחמק מחוקי יום הכיפורים שממש לא מגניבים בלשון המעטה ובאשמת ההורים שלי לא מצליח וזה נמאס לי! עד מתי אני צריך לסבול? לפי ההרגשה שלי אני צריך לסבול עד שאקנה לעצמי דירה משלי ואעבור לגור בה! מעבר לכך, השעמום הזה אפילו מקשה עליי לבקש סליחה ולסלוח כי כשאני משועמם אני לא יכול להתרכז בשום דבר חוץ מהשעמום, ובכך יום הכיפורים מאבד מבחינתי את מטרתו במקום להשיג אותה!

שמות גנאי ליום הכיפורים

בעקבות השעמום העמוק שהרגשתי לאורך השנים ביום הכיפורים, חיברתי ליום הכיפורים שמות גנאי:
  • יום השעמום
  • היום הכי משעמם בשנה
  • יום האיסורים
  • יום הכיבויים
  • יום העצלנים
  • יום העצלות
  • יום הרעב
  • יום הצימאון
  • יום העונשים
  • יום חוסר האנרגיה
  • יום המעפנים
  • יום הפסיביות
  • יום הסבילות
  • יום בזבוז
  • היום המבוזבז של השנה
  • היום הגנוב של השנה
  • היום האבוד של השנה
  • יום הטיפשות
  • יום הטינות
  • יום בפח
  • יום בזבל
  • יום באשפה
  • יום בביוב
  • יום כלא
  • יום האימה
  • יום תסכול
  • יום ההמתנה
  • היום המוחרם של השנה
  • יום החיים התקועים
  • היום שגישתו נדחתה

החלפת יום הכיפורים בחג האופניים

אחרי שכבר הבננו שאני שונא את יום הכיפורים, חשוב לי לציין מה יש מבחינתי מה לשנות בו: אני מעדיף ביום הזה לרכוב על אופניים במסלול מטורף בעיר פתח תקווה שהיא העיר שבה אני גר. כפי שכתוב קודם, אני מרגיש שבזבזתי את ימי הכיפורים על שטויות במקום לרכוב על אופניים ולהיהנות מהיום הזה כי גם לרכוב על אופניים ההורים שלי אוסרים לי ביום הכיפורים. זה ממש לא חדש לי לראות אנשים שרוכבים על אופניים ביום הכיפורים ואני מתאר לעצמי שהם נהנים בזה ומאז שראיתי את זה אני לא מפסיק לקנא בהם. מן הסתם, מיום הכיפורים הראשון בחיי אחרי שאשיג עצמאות ואילך ארכב על אופניים במסלולים מטורפים ברחבי העיר פתח תקווה, אני מאמין שזה הולך להיות ממש כיף, חבל שההורים שלי לא מרשים לי היום ולא הרשו לי בשנים שעברו ולכן החמצתי את הכיף.







גזור אל OneNote


תגובות