הסמלילים שלי

סמליל הוא החלופה העברית למילה לוגו.
בסוף שנת 2012 יצרתי 7 סמלילים שאין ממש משהו משותף להם ולא היה לי ממש רעיון לסמליל אחד שיופיע בכל מקום, וכל אחד מהם יצרתי רק במסגרת יצירת סרטון חדש. בין השנים 2013-2014 לא יצרתי שום סמליל. ביולי 2015 יצרתי סמליל חדש ומודרני כדי להשתחרר מהתדמית המיושנת והלא עדכנית שלי ולהשיג סמליל שנראה טוב בכל מצב, ואז הוא היה כחול, וקבעתי שהוא יהיה תמונת הפרופיל שלי בכל האתרים והתגוביות. בינואר 2017 הגעתי למסקנה שבעיצוב הזה סמליל אחד כחול זה לא מספיק אז צבעתי אותו מחדש בעוד 6 צבעים חדשים והם אדום, ורוד, ירוק, כתום, סגול וצהוב. ואז הייתי מרוצה.

כשפתחתי את הבלוג שלי רציתי שהסמליל שלי יופיע גם ברזולוציות גבוהות מ16×16 כדי שכשמוסיפים קיצור דרך לאתר שלי למקום שהוא לא סרגל סימניות בדפדפן הסמל יופיע ברזולוציה מלאה, אבל מה לעשות, בלוגר לא מאפשר את זה. עם זאת, אתם יכולים להשיג את הסמל הזה ברזולוציה מלאה באופן ידני.

כדי לשנות את הסמל בWindows

2. מעבירים את הסמלים האהובים עליכם לתיקייה כלשהי.
3. לוחצים על קיצור הדרך לאתר עם הכפתור הימני ואז לוחצים על "מאפיינים".
4. לוחצים על "שינוי סמל..." ואז לוחצים על "עיון".
5. עוברים לתיקייה שבה שמתם את הסמל ובוחרים בסמל האהוב עליכם.
6. לוחצים על "אישור".

כדי לשנות את הסמל בAndroid

2. פותחים אותה.
3. כותבים "אור הושמנד" בסעיף "Name".
4. מעתיקים את הכתובת של האתר שלי "orhoshmand.blogspot.co.il" ומדביקים בסעיף "(Website (URL".
5. לוחצים לחיצה ממושכת על הסמליל האהוב עליכם ואז לוחצים על "העתק כתובת של קישור" ואז מדביקים בסעיף "(Icon (Path/URL.
6. לוחצים על "Create shortcut".

סמלילים ארוכים

סמליל ארוך אדום

סמליל ארוך ורוד

סמליל ארוך ירוק

סמליל ארוך כחול

סמליל ארוך כתום

סמליל ארוך סגול

סמליל ארוך צהוב
סמלילים ריבועיים

סמליל ריבועי אדום

סמליל ריבועי ורוד

סמליל ריבועי ירוק

סמליל ריבועי כחול

סמליל ריבועי כתום

סמליל ריבועי סגול

סמליל ריבועי צהוב









Subscribe

תגובות