ערוץ הYouTube שלי שב לפעילות



ערוץ הYouTube שלי לא היה פעיל במשך תקופה ארוכה מאוד בעקבות קשיים טכניים. חוסר היכולת שלי לפתוח את יוצר הסרטים של Windows Live היה הסיבה העיקרית לחוסר הפעילות של הערוץ שלי כי זאת הייתה התוכנה היחידה שהכרתי ליצירת סרטונים, והיה לי קשה למצוא תוכנות אחרות ליצירת סרטונים. הודעת השגיאה שראיתי כשפתחתי את יוצר הסרטים של Windows Live נראתה כך:


הבעיה נפתרה רק ביוני 2015, אבל אז רציתי כבר משהו אחר שהתוכנה יוצר הסרטים של Windows Live לא מאפשרת, אריזה גרפית בסגנון של חדשות המשלבת גם מוזיקה. כמו כן ביולי 2015 עיצבתי לעצמי כבר סמליל חדש.

בשנת 2016 גיליתי סוף-סוף תוכנה בשם VSDC Video Editor שהיא משוכללת עוד יותר מיוצר הסרטים של Windows Live שאכן מאפשרת לי ליצור סרטונים כמו שאני רוצה, חבל שלא גיליתי אותה מוקדם יותר. גיליתי גם תוכנה בשם FL Studio ליצירת מוזיקה, שבזכותה הצלחתי גם ליצור מוזיקה.

פיתוח האריזה הגרפית והמוזיקה לסדרת הסרטונים שלי הלוא הוא מפורט בסרטון שלמעלה. יש לציין שהפיתוח הזה התבצע בתקופה מאוד לחוצה, התקופה של התיכון, הידועה כתקופה עם הרבה שיעורי בית ומבחנים שהפעילו עליי לחץ כה רב שמנע ממני דברים רבים שלפי תפיסתי הם חשובים לא פחות, דבר שעיכב את השיבה של ערוץ הYouTube שלי עוד יותר. יש לי ביקורת על מערכת החינוך הישראלית על הלחץ הגדול שהיא מפעילה על התלמידים שהמוח שלהם אם תשאלו אותי לא בדיוק התגבש, אבל זהו נושא לכתבה אחרת. בכל מקרה יש לי מזל שהצלחתי לעשות לפחות חלק מאותה עבודה ארוכה ומפרכת ושזה אפשר לי להשיב את ערוץ הYouTube שלי לפעילות.



אם יש לכם רעיונות לסרטונים עבורי, כתבו את זה בתגוביות.

תגובות